صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

بیانیه دکتر بهمن حسین پور دشتگلی در راستای برگزاری مسابقات گلف ( جام مرحوم هرمز حسین پور دشتگلی )

‍بیانیه دکتر بهمن حسین پور دشتگلی در راستای برگزاری مسابقات آتی گلف ( جام مرحوم هرمز حسین پور دشتگلی ) بسم الله الرحمن الرحیم سلام و عرض

درگذشت (مرحومه کتایون شهنی کرم)
چهلمین روز درگذشت مرحومه (بی بی سرور احمدی)
مراسم سالگرد درگذشت (مرحومه مشهدی عجب نوش مولایی )
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیانیه دکتر بهمن حسین پور دشتگلی در راستای برگزاری مسابقات آتی گلف ( جام مرحوم هرمز حسین پور دشتگلی )

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و عرض ادب خدمت همشهریان عزیز
احتراما در راستای برگزاری مسابقات گلف یادواره مرحوم هرمز ( شهباز )حسین پور دشتگلی که قرار است برای دومین بار در خارج از مسجد سلیمان برگزار گردد، طی چند روز گذشته از طریق پیامک و تلفن دوستان آن مرحوم مطالبی را در رابطه با مسابقات در اهواز مطرح نمودند که لازم دیدم مواردی را به عرض برسانم.
اول، قبل از هر چیز، خداوند متعال را شاکرم که سال هاست توانستیم از تمام ظرفیت های موجود برای برگزاری مسابقات گلف کشور به نام یک ورزشکار زاده مسجد سلیمان بهره ببریم که این خود یک رخداد مهم در تاریخ گلف کشور به شمار می آید و برای مسجد سلیمان افتخاری بس گرانبهاست.
دوم، باید عرض کنم، انتظار اینجانب بعنوان برادر خادم شما این است که نگاه تان به این مسابقات فرامنطقه ای باشد. از آنجایی که آن مرحوم در زمان حیات خود با تمام بزرگان مناطقی که در آن ها ورزش گلف مورد توجه بود و چه در داخل کشور و چه خارج از کشور مسابقه داده بود ، در واقع می توان نام ایشان را سفیر فرهنگی ورزش گلف برشمرد.
سوم، ، هنگامی که رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون گلف موضوع برگزاری مسابقات را در سایر استان ها با هدف خروج مسابقات از یکنواختی و ترویج فرهنگ ورزش گلف در کشور مطرح کردند، مورد موافقت اینجانب قرار گرفت تا بتوانیم از این طریق به گسترش ورزش گلف در سراسر کشور کمکی کرده باشیم؛ به همین دلیل ما در نظر داریم که این مسابقات را در استان های مختلف برگزار نمائیم تا هم نام آن مرحوم و هم نام مسجد سلیمان در تاریخ ورزش ایران ثبت گردد.
چهارم، مطمئن باشید که از هیچ کوششی برای هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات دریغ نخواهم کرد؛ و رجاء واثق دارم که قهرمانان شهر مسجد سلیمان در این مسابقات که در اهواز برگزار خواهد شد، درخشش چشمگیری خواهند داشت.
بهرحال در پایان لازم می دانم مجددا از دلسوزی، علاقمندی دوستان و همشهریان خود نسبت به آن مرحوم و اینجانب قدردانی و تشکر نمایم . به عرض می رسانم که پیشنهاد برگزاری هر دو سه سال یک بار مسابقات در شهر مسجد سلیمان را به فدارسیون گلف ارائه خواهم کرد. یادمان باشد درست است که مرحوم از مسجد سلیمان برخواسته، ولی متعلق به همه ایران است. پس بنابراین تلاش ما می بایست متوجه برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در استان های دیگر نیز باشد.
بهمن حسین پور دشتگلی – 96/12/6

راه های ارتباط با ما:

*_پایگاه اطلاع رسانی شهنی
Www.shehni.ir
*-سامانه ارتباطی تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی شهنی: 
Telegram.me/shehniir
www.yon.ir/shehniir
*گروه مردمان شهنی در تلگرام:
yon.ir/mardomans
*اینستاگرام پایگاه اطلاع رسانی شهنی:

shehni.ir

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0