صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

درگذشت (مرحومه بی بی بیگم جان قنبری بیرگانی)

به جهت اطلاع رسانی: درگذشت (مرحومه بی بی بیگم جان قنبری بیرگانی -همسر آزاده و جانباز  راه علی قنبری بیرگانی و مادر شهید  عبدالرضا  قنبری بیرگانی و

مراسم چهلمین روز درگذشت مرحومه( زنده یاد مشهدی جهان قنبری همسر  فاضل فتحی شهنی)
چهلمین روز درگذشت نیک نام مرحوم( مهندس مبین شهنیان)
چهلمین روز درگذشت مرحومه (زنده یاد نصرت عالیپور همسر مرحوم علیداد عالیپور )
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به جهت اطلاع رسانی:

درگذشت (مرحومه بی بی بیگم جان قنبری بیرگانی -همسر آزاده و جانباز  راه علی قنبری بیرگانی و مادر شهید  عبدالرضا  قنبری بیرگانی و بیژن- محمد- مسعود قنبری بیرگانی) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

مصیبت وارده را به خانوادهای (قنبری بیرگانی) و شهنی تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری در روز دوشنبه مورخ ۹۴/08/4 راس ساعت 9 صبح  در مسجد سلیمان و از فلکه دانشگاه به سمت مزارگه فامیلی سرشوادان بی بیان برگزار میگردد.

مراسم سومین و هفتمین روز:

*-به جهت اطلاع رسانی:

 به همین مناسبت مجلس ترحیمی در روز چهارشنبه مورخ 94/08/06 از ساعت 9 الی 14 در حسینیه راکیهای منطقه کلگه(بیمارستان شرکت نفت) برگزار میگردد سپس از ساعت 15 الی 17 بر تربت پاکش واقع در مزارگه فامیلی سرشوادان یاد و خاطرش را گرامی خواهیم داشت.

از طرف خانواده های قنبری بیرگانی – تیره بهاروند  طایفه شهنی

ضمن عرض تسلیت : پایگاه اطلاع رسانی شهنی

*-به منظور اطلاع رسانی  از کلیه مراسمات (درگذشت  و هفته  و چهلم و سالگرد) از طریق فرم ارتباط با ما و یا ایمیل Info@shehni.ir  با ما در ارتباط باشید.

 

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0