صفحه اصلیاطلاع رسانی شهنی

حضور مدرسه تیم مدرسه شطرنج پاییز در لیگ برتر شطرنج کشور

حضور تیم مدرسه شطرنج پاییز برای سال دوم در لیگ برتر شطرنج کشور. لیگ برتر کشور در تاریخ 12'5'95 در شهرستان ساری با حضور 12تیم آغاز گردید که این مسابق

یازدهمین نشست هم اندیشی شهنی به میزبانی تیره بهادروند
برنامه نشست های هم اندیشی شهنی
تصویر – مراسم آ جواد حاجتی در اهواز
زمان مطالعه: 2 دقیقه

حضور تیم مدرسه شطرنج پاییز برای سال دوم در لیگ برتر شطرنج کشور.
لیگ برتر کشور در تاریخ 12’5’95 در شهرستان ساری با حضور 12تیم آغاز گردید که این مسابقات ب صورت دوره ای و رفت وبرگشت برگزار خواهد شد ک هر تیم 22بازی در لیگ برتر بازی خواهد کرد ک تکلیف قهرمانی و مقامهای لیگ را مشخص میکند.
شایان ذکر می باشد برای اولین بار در تاریخ کشور میباشد ک یک مدرسه شطرنج در لیگ برتر کشور حضور دارد و تنها نماینده استان خوزستان تیم مدرسه شطرنج پاییز میباشد ک 3 سال پیش با قهرمانی در لیگ برتر استان و نایب قهرمانی در لیگ دسته یک کشور مجوز لیگ برتر را گرفت و در سال گذشته موفق شد با اولین تجربه خود در لیگ برتر کشور با نتایج خیره کننده خود ب مقام هشتم لیگ برتر برسد و این جز افتخارات استان است ک یک مدرسه موفق شده است با دانش آموزان رده های سنی خود ک تربیت یافته این مجموعه و استاد مزدک ارزانی می باشد در لیگ برتر بزرگسالان کشور حضور داشته باشد و نتایج خوبی بگیرد.
مدرسه شطرنج پاییز بهترین مدرسه شطرنج کشور در سال گذشته شناخته شد و توانست مقام های مختلف چه در سطح استان و چه در سطح کشور در رده های سنی مختلف و تیم داری های حرفه ای خود در مسابقات ب دست آورد.

IMG-20160806-WA0038 IMG-20160806-WA0039 IMG-20160806-WA0040

راه های ارتباط با ما:
*_پایگاه اطلاع رسانی شهنی
Www.shehni.ir
*-سامانه ارتباطی تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی شهنی:telegram.me/shehniir
www.yon.ir/p8lt
اینستاگرام: shehni.ir

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0