صفحه اصلیاجتماعی

دیدار و گفتگو جمعی از بانوان ” کمپین زنان بختیاری “با حاج آقا امینی

ديدار و گفتگو جمعي از بانوان " كمپين زنان بختياري "با حاج آقا اميني (دامهً بركاته) نماينده ولي فقيه و امام جمعه محترم شهرستان مسجدسليمان . ايشان در

به بهانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن- ۲۶ مرداد ۱۳۶۹
بیماری آلزایمر و روش‌های تشخیص و کنترل آن
چیپس​و پفک باعث پوسیدگی دندان می‌شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیدار و گفتگو جمعی از بانوان ” کمپین زنان بختیاری “با حاج آقا امینی (دامهً برکاته) نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان مسجدسلیمان .
ایشان در جمع فعالین زنان بختیاری فرمودند : من به شماها درود می فرستم و اگر فرصتی شود من خودم مُبلغ شما می شوم . با دیدن شما بانوان نیکو کار روحیه می گیرم .من باید به شما خدمت کنم که شما خدمت گزار هستید.شماها را دنباله ها و
امتداد ” بی بی مریم ” می دانم .
کاش در یک دوره مملکت را زنان اداره می کردند ، بالاخره رئوف تر و رقیق القلب تر هستند.
برای بزرگ داشت ” علی مردان خان ” خدمت مقام معظم رهبری رفتیم ؛ که ایشان خیلی از [فرهیختگی قوم مان مثل ؛ ایمان ، قدمت ، سبقت ، عِرق و ریشه داری بختیاری ها تعریف کردند و ” بی بی مریم “را تأیید کردند ] .
کلاً بختیاری ها قوم ریشه دار ، اصیل و نجیب ی هستن .
در سفر به استان ” چهار محال و بختیاری ” دهه کرامت را احترام کردم و با این که مدیر کل های عرب هم حضور داشتند ، گفتم : ما قوم گرا نیستیم ما ، قوم دوست هستیم . مگه میشه آدم خانواده اش را دوست نداشته باشد.
در پایان حاج آقا امینی فرمودند : جزء آرزو هایم ، توسعه مردم نهادهاست و اولویت وقت م را برای شما ، بانوان خیر و نیکو کار می گذارم که به مردم خدمت می کنید.
من نوکر همه هستم و این را طی ١٢ سال خدمت م در این شهر ثابت کرده ام و اگر در طول هفته موفق به دیدار کسی نشوم ، در نماز جمعه آخرین نفری هستم که از مصلی بیرون می روم .

راه های ارتباط با ما:
*_پایگاه اطلاع رسانی شهنی
Www.shehni.ir
*-سامانه ارتباطی تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی شهنی:telegram.me/shehniir
www.yon.ir/p8lt

اینستاگرام: shehni.ir

IMG-20160812-WA0022

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0