صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

درگذشت (مرحومه توران مهنا زاده)

به جهت اطلاع رسانی بدینوسیله درگذشت (مرحومه توران مهنا زاده) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند من

درگذشت مرحومه(زنده یاد مرحومه بی بی ناز کریمی بیرگانی فرزند مرحوم سوارعلی کریمی بیرگانی و همسر مرحوم مشهدی خدامراد قنبری بیرگانی)
چهلمین روز درگذشت مرحوم (زنده یاد، نیک نام  مرحوم آ جهانگیر احمدی)
درگذشت (مرحوم فیض الله حافظی بیرگانی)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به جهت اطلاع رسانی

بدینوسیله درگذشت (مرحومه توران مهنا زاده) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

مصیبت وارده را به تیره  خواجه طایفه شهنی و خانوادهای مهنازاده و  شهنی  تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری در مسجد سلیمان و مزارگه فامیلی تیره خواجه طایفه شهنی واقع در خواجه آباد بی بیان برگزار شد.

*-مراسم سومین و هفتمین روز  :

به همین مناسبت مجلس ترحیمی در :

به همین مناسبت مجلس ترحیمی در روز سه شنبه مورخ 2/3/1393  به آدرس:مسجد سلیمان – بی بیان – مسجد امام سجاد (ع) برگزار میگرددد.

از ساعت 9:30 الی 10:30 بر تربت پاکش واقع در مزارگه فامیلی تیره خواجه به سوگ مینشینیم و یاد و خاطرش را گرامی میداریم سپس از ساعت 10:30 الی 2 بعد از ظهر در مسجد امام سجاد بی بیان به جهت قرائت فاتحه و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و صرف نهار در خدمت جالسین محترم خواهیم بود.

از طرف : خانواده های مهنا زاده تیره خواجه طایفه شهنی

ضمن عرض تسلیت : پایگاه اطلاع رسانی شهنی

*-به منظور اطلاع رسانی  از کلیه مراسمات (درگذشت  و هفته  و چهلم و سالگرد) از طریق فرم ارتباط با ما و یا ایمیل Info@shehni.ir  با ما در ارتباط باشید.

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0