صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

درگذشت (مرحومه بی بی طلا پروین)

به جهت اطلاع رسانی بدینوسیله درگذشت (مرحومه بی بی طلا پروین) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند من

مراسم سالگرد درگذشت مرحوم( زنده یاد خواجه خیر الله حافظی )
مراسم چهلمین روز درگذشت (مرحومه بی بی نیلوفر غلامعلی پور)
مراسم سالگرد درگذشت مرحومه(زنده یاد شهین سلیمانی)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به جهت اطلاع رسانی

بدینوسیله درگذشت (مرحومه بی بی طلا پروین) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

مصیبت وارده را به تیره  قنبروند طایفه شهنی و خانوادهای پروین و  شهنی  تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری فردا یکشنبه  14 اردیبهشت ۱۳۹۳ در مسجد سلیمان و مزارگه فامیلی تیره قنبروند طایفه شهنی واقع در سرشوادان برگزار خواهد شد.

*-مراسم سومین و هفتمین روز  :

به همین مناسبت مجلس ترحیمی در :

به همین مناسبت مجلس ترحیمی در روز سه شنبه ۱6 اردیبهشت ۱۳۹۳ از ساعت ۹ الی ۱۰ :۳۰ بر تربت پاکش واقع در مزارگه فامیلی سرشوادان گرد هم می آییم و یاد و خاطرش را گرامی میداریم سپس از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲ بعد از ظهر در مسجد امام سجاد بی بیان  در خدمت جالسین محترم به منظور قرائت فاتحه و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و صرف نهار خواهیم بود.

از طرف : خانواده های پروین – تیره قنبروند  طایفه شهنی

ضمن عرض تسلیت : پایگاه اطلاع رسانی شهنی

*-به منظور اطلاع رسانی  از کلیه مراسمات (درگذشت  و هفته  و چهلم و سالگرد) از طریق فرم ارتباط با ما و یا ایمیل Info@shehni.ir  با ما در ارتباط باشید.

پست های جدیدتر
پست های قدیمی‌تر

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0