صفحه اصلیاطلاع رسانی شهنیتصویر

برگ زرین دیگری در کارنامه شهری شهنی- جشن مبعٍث

همزمان با مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و آزاد سازی خرمشهر,جشنی در تاریخ 5/3/1393 راس ساعت 8:30  به میزبانی طایفه شهنی در مسجد سلیمان برگزار گ

لیست اسامی و کاندیداتورهای طایفه شهنی در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان ، همراه با کد انتخابی
ششمین زادروز پایگاه اطلاع رسانی شهنی
گزارش رییس هیئت سوارکاری مسجدسلیمان از برگزاری چهارمین دوره مسابقات استانی سوارکاری استقامت در مسجدسلیمان + تصاویر
زمان مطالعه: 3 دقیقه

همزمان با مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و آزاد سازی خرمشهر,جشنی در تاریخ 5/3/1393 راس ساعت 8:30  به میزبانی طایفه شهنی در مسجد سلیمان برگزار گردید.

این جشن که در سینما هلال مسجد سلیمان با ظرفیت 450 نفر برگزار گردید شاهد حضور خیل عظیم مشتاقان بود و جمعیتی در حدود 800 نفر یعنی چیزی معادل 2 برابر ظرفیت خود را جای داد که به دلیل نبود جا بسیاری از خانواده ها سر پا شاهد و نظاره گر بودند و درب سینما ساعت 9:30 کاملا بسته شد.

در این جشن که با همراهی هلال احمر مسجد سلیمان و گلریزان برای انجمن تالاسمی مسجد سلیمان همراه بود شخصیت های برجسته شهری از جمله:

حجت السلام والمسلمین حاج آقای امینی امام جمعه شهرستان مسجد سلیمان و تنی چند از اعضا شورای شهر مسجد سلیمان و دیگر مسئولان شهری حضور داشتند.

در این نشست صمیمی امام جمعه شهرستان مسجد سلیمان ضمن تشکر از چنین مراسمات و تجمعاتی و تشکر از طایفه نامدار شهنی  خواستار توجه بیشتر مسئولین شهری به شهر مسجد سلیمان و کمی ها و کاستیهایش شدند و از توانمدانی که برای ایجاد شور و نشاط میان جوانان و مردم این شهر تلاش و کوشش میکنند تشکر و قدردانی فرمودند.

دراین مراسم   جناب استاد جواد حاجتی  و جناب مهندس عزیز قنبری ضمن خوش آمد گویی و پرداختن به مسائل و مشکلات شهری خواستار توجه بیشتر مسئولین شهری به کاستیها شدند.

در حاشیه مراسم و با حظور نماینده ولی فقیه حجت السلام والمسلمین امینی و با دعوت استاد عظیمی کیا مجری توانمند همایش شهنی و این جشن و یکی از دست اندرکاران و زحمت کشان این جشن از یکی از مفاخر شهنی حاج علی عسکر پروین , جانباز و آزاده سرافراز مسجد سلیمانی تجلیل به عمل آمد.

*-لازم به ذکر است این حرکت پسندیده با حضور نماینده صدا و سیما در مسجد سلیمان ثبت و ضبط گردید.

IF

از جمله برنامه هایی که تدارک دیده شده بود میتوان به:

تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید

پخش سرود ملی

خوش آمد گویی به حضار

شعر خوانی در وصف پیامبر اکرم

موسیقی با اجرای استاد عظیمی کیا

خوش آمد گویی استاد جواد حاجتی

موسیقی با اجرای  پویا ارزانی

سخنرانی حجت السلام والمسلمین امینی

تجلیل از آزاده سر افراز و جانیاز هشت سال جنگ تحمیلی حاج علی عسکر پروین یکی از مفاخر شهنی

پذیرایی از حضار  به مناسبت مبعث پیامبر اسلام

سخنرانی مهندس سهراب حسنوند ریاست هلال احمر مسجد سلیمان

موسیقی با اجرای محمد طهماسبی

سخنرانی جناب مهندس عزیز قنبری عضو شورای شهر مسجد سلیمان و یکی از مفاخر شهنی

اجرای شعبده بازی

موسیقی با اجرای  احمد سلیمانی هنرمند گرامی مسجد سلیمانی

ختم برنامه ها و تجلیل از گروه خوشنویسی حاضر در سالن که به مناسبت عید مبعث از ابتدا تا به انتهای مراسم خط نوشته هایی به رسم  یادگار در اختیار حضار و شرکت کنندگان قرار دادند.

*-هیات برگزار کننده ضمن تشکر از کلیه سروران و گرامیانی که در این جشن حضور داشتند از:

امام جمعه شهرستان مسجد سلیمان جناب حجت السلام و المسلمین حاج آقا امینی که دعوت طایفه شهنی را لبیک گفتند و حضور بهم رسانیدند تشکر ویژه مینماید.همچنین از اعضا دفتر امام جمعه شهرستان مسجد سلیمان که با هیات برگزار کننده کمال همکاری و مساعدت را داشتند.

فرماندار محترم شهرستان مسجد سلیمان 

دفتر نماینده محترم شهرستان مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی

شهردار محترم مسجد سلیمان

اعضا شورای شهر مسجد سلیمان

سپاه پاسداران ناحیه مسجد سلیمان

و با تشکر ویژه از:

حاج علی عسکر پروین -جناب مهندس بیژن قنبری – جناب مهندس پیمان ملایی – جناب مهندس عزیز قنبری – جناب مهندس جواد حاجتی – جناب مهندس جهانشاه ارزانی بیرگانی – استاد علی دشتگلی – جناب مهندس پیران احمدی – استاد ابراهیم شهنی – استاد غلامرضا حاتمی – جناب مهندس شهرام حافظی – استاد علی بهادری – استاد جهانگیر دهقان

و تشکر ویژه از :

جناب مسعود عزیزی نوازنده توانا و هنرمند  و جناب کاوه محمودی نوازنده تار و سنتور  و استاد محمودی و استاد مکی پور و جمعیت جوانان سازمان هلال احمر مسجد سلیمان که یاری کننده و همراه ما در برگزاری این جشن بودند.

سعادت , نوید , سامان , نریمان بهادری – سعید هاشمی – سجاد شهنی – محمود جعفری   و دیگر عزیزانی که خالصانه برای برگزاری این جشن تلاش نمودند.

 

 

 

 

 

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0