وداع پر گلایه سفیر ایران از ترکیه

صفحه اصلیشهنی

وداع پر گلایه سفیر ایران از ترکیه

سفیر در حال وداع کشورمان در ترکیه در مراسم خداحافظی خود که در آنکارا برگزار شد از "شبکه رسانه ای مخالف ایران" و برخی مطبوعات و رسانه های ترکیه با بردن

دانلود تلاوت کل قرآن کریم با قرائت سعد الغامدی به صورت ترتیل با تفکیک سوره
هفتمین همایش بختیاری به میزبانی شهنی به روایت تصویر -فروردین 1394- قسمت اول
سردار شهید رضا شهنی فیض
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سفیر در حال وداع کشورمان در ترکیه در مراسم خداحافظی خود که در آنکارا برگزار شد از “شبکه رسانه ای مخالف ایران” و برخی مطبوعات و رسانه های ترکیه با بردن نام انتقاد کرد.
به گزارش عصر ایران به نقل از ” ال مانیتور” ، بهمن حسین پور در سخنرانی خود با نام بردن از روزنامه ترکیه ای ” زمان” از این رسانه به شدت انتقاد کرد و گفت که این روزنامه مشی ضد ایرانی در پیش گرفته است و با چاپ مقالات و گزارش های ضد ایرانی به روابط دو جانبه ایران و ترکیه صدمه می زند.
روزنامه “حریت” ترکیه با انتشار  بخش هایی از اظهارات حسین پور در مراسم وداع در سه شنبه هفته گذشته ، با اشاره به مشی این قبیل رسانه ها در ترکیه به خبرنگاران ترکیه ای حاضر در جلسه گفت: “برخی هستند که می خواهند روابط ایران و ترکیه را به هم بزنند. مراقب باشید نوشته هایتان به روابط دو کشور صدمه ای نزند.”
حسین پور افزود : ” مثلا روزنامه زمان ترکیه به این مساله هیچ توجهی ندارد و مقالاتی منتشر می کند که سبب صدمه زدن به روابط ترکیه و ایران می شود. هر خبر منفی که علیه ایران منتشر می شود ، این گروه رسانه ای در ترکیه می خواهد اطمینان کسب کند که رسانه های غربی به طور فوری از این مساله آگاه شوند و این گروه رسانه ای همه این اخبار منفی را علیه ایران منعکس می کنند.”
حسین پور افزود: “ما می دانیم این گروه رسانه ای از کجا خط می گیرند. روزنامه ای مثل زمان به طور روزانه مطالبی علیه ایران منتشر می کند در حالی که  هیچ مطلبی علیه صهیونیست ها و کشورهای غربی منتشر نمی کند.”
روزنامه زمان و نسخه انگلیسی آن که ” تودی زمان ” نام دارد متعلق به بنیاد ” فتح الله گولن” مرد پشت صحنه و مراد بسیاری از اسلامگرایان حاکم بر ترکیه است که خود در آمریکا سکونت دارد.
بنیاد گولن با میلیاردها دلار ثروت یکی از پردرآمد ترین و ثروتمند ترین بنیادهای ترکیه است که صاحب صدها شرکت رسانه ای و خیریه و آموزشگاه و دانشگاه و… در ترکیه است.
پست های قدیمی‌تر

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0