صفحه اصلیمفاخر شهنی

آئین پرده برداری و نامگذاری سالن ورزشی چند منظوره در مسجدسلیمان به نام پیشکسوت عرصه ورزش استاد ابراهیم شهنی

پایگاه اطلاع رسانی شهنی -دیروز سه شنبه مورخ 10 شهریور ماه 1394 آئین افتتاح سالن چند منظوره ای به منظور تجلیل از یک عمر مجاهدت و تلاش مجدانه فرهنگی کهن

فرامرز شهنی – بازیگر
بهزاد غلامپور شهنی
پروفسور کرم زاده رئیس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایگاه اطلاع رسانی شهنیدیروز سه شنبه مورخ 10 شهریور ماه 1394 آئین افتتاح سالن چند منظوره ای به منظور تجلیل از یک عمر مجاهدت و تلاش مجدانه فرهنگی کهنه کار جناب استاد ابراهیم شهنی با حضور تنی چند از مسئولان شهرستان مسجد سلیمان و فرهنگیان و همشهریان عزیز برگزار گردید.

â

ابراهیم شهنی

این سالن که با نام ابراهیم شهنی مزین شده در مسجد سلیمان و نفتون – سالن های چند منظوره مجموعه فرهنگیان آغاز به کار کرده و پذیرای خیل مشتاقانی است که به دنبال ورزش و ایجاد روحیه شادی و نشاط و تحرک در جامعه و پیرامون خود هستند.

از جمله شرکت کنند گان در این آیین افتتاح میتوان به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی – ریاست آموزش و پرورش شهرستان مسجد سلیمان و تنی چند از مسئولان شهری و جمعی دیگر از ورزشکاران و پیشکسوتان شهرستان مسجد سلیمان اشاره کرد.

پایگاه اطلاع رسانی شهنی این موفقیت را که حاصل یک عمر فعالیت در راه ورزش و امور ورزشی است به جناب ابراهیم شهنی تبریک عرض مینماید و آرزوی طول عمر همراه با صحت و سلامتی برای ایشان دارد.

*-تعداد 65 تصویر در پایگاه اطلاع رسانی شهنی بارگزاری گردید.

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0