صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

درگذشت (مرحومه بی بی بیگم جان قنبری بیرگانی)

به جهت اطلاع رسانی: درگذشت (مرحومه بی بی بیگم جان قنبری بیرگانی -همسر آزاده و جانباز  راه علی قنبری بیرگانی و مادر شهید  عبدالرضا  قنبری بیرگانی و

مراسم چهلمین روز درگذشت (مرحوم یاسین بهادری بیرگانی)
درگذشت مرحوم محمد شهنی مصطفی
چهلمین روز درگذشت نیک نام مرحومه( حاجیه خانم ماه پسند بهداروندی ) مادر جناب آقای  روح الله شهنی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به جهت اطلاع رسانی:

درگذشت (مرحومه بی بی بیگم جان قنبری بیرگانی -همسر آزاده و جانباز  راه علی قنبری بیرگانی و مادر شهید  عبدالرضا  قنبری بیرگانی و بیژن- محمد- مسعود قنبری بیرگانی) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

مصیبت وارده را به خانوادهای (قنبری بیرگانی) و شهنی تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری در روز دوشنبه مورخ ۹۴/08/4 راس ساعت 9 صبح  در مسجد سلیمان و از فلکه دانشگاه به سمت مزارگه فامیلی سرشوادان بی بیان برگزار میگردد.

مراسم سومین و هفتمین روز:

*-به جهت اطلاع رسانی:

 به همین مناسبت مجلس ترحیمی در روز چهارشنبه مورخ 94/08/06 از ساعت 9 الی 14 در حسینیه راکیهای منطقه کلگه(بیمارستان شرکت نفت) برگزار میگردد سپس از ساعت 15 الی 17 بر تربت پاکش واقع در مزارگه فامیلی سرشوادان یاد و خاطرش را گرامی خواهیم داشت.

از طرف خانواده های قنبری بیرگانی – تیره بهاروند  طایفه شهنی

ضمن عرض تسلیت : پایگاه اطلاع رسانی شهنی

*-به منظور اطلاع رسانی  از کلیه مراسمات (درگذشت  و هفته  و چهلم و سالگرد) از طریق فرم ارتباط با ما و یا ایمیل Info@shehni.ir  با ما در ارتباط باشید.

 

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0