صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

در گذشت (مرحوم مهندس آ فرامرز حافظی بیرگانی)

به جهت اطلاع رسانی: در گذشت (مرحوم مهندس آ فرامرز حافظی بیرگانی) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خدا

مراسم چهلمین روزدرگذشت (مرحومه بی بی محترم اشرفپور – دختر آ رضا قلی اشرفپور)
مراسم سالگرد درگذشت مرحوم (زنده یاد آ میرزا آقا صالحیوند. شهنی)
درگذشت (مرحوم بهمن عبد الهی زاده)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به جهت اطلاع رسانی:

در گذشت (مرحوم مهندس آ فرامرز حافظی بیرگانی) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

tasliat2

مصیبت وارده را به خانوادهای (حافظی) تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری آنمرحوم روز جمعه مورخ ۹۴/۹/13ساعت 9 صبح از درب سرای شهنی در بی بیان  بسمت دروازه مسجد سلیمان (درب دانشگاه آزاد) برگزار میگردد سپس از ساعت 9:30 مراسم تشییع تدفین و خاکسپاری از درب دانشگاه آزاد بسمت مزارگه فامیلی خواجه آباد بی بیان برگزار میگردد.

مراسم سومین و هفتمین روز:

*-به جهت اطلاع رسانی:

مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت مرحوم مهندس آ فرامرز حافظی بیرگانی روز یکشنبه مورخ 94.9.15 از ساعت 9 الی 14 در مسجد امام سجاد ع خواجه اباد بی بیان به جهت قرائت فاتحه و صرف نهار برگزار میگردد و سپس از ساعت 14 الی 16 بر تربت پاکش واقع در مزارگه فامیلی خواجه آباد بی بیان بسوگ مینشینیم و یاد و خاطرش را گرامی میداریم.

از طرف خانواده های حافظی بیرگانی – تیره خواجه طایفه شهنی

ضمن عرض تسلیت : پایگاه اطلاع رسانی شهنی
*-به منظور اطلاع رسانی از کلیه مراسمات (درگذشت و هفته و چهلم و سالگرد) از طریق فرم ارتباط با ما و یا ایمیل Info@shehni.ir با ما در ارتباط باشید.
*-سامانه ارتباطی تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی شهنی: telegram.me/shehniir

نظرات

وردپرس: 10
  • comment-avatar
    حاج اکبر کیانپور راکی 8 سال گذشته

    خانواده ی محترم حافظی بیرگانی :

    با سلام
    درگذشت نابهنگام مهندس آ فرامرز حافظی بیرگانی را تسلیت عرض مینمایم و از خداوند منان برای بازماندن این مرحوم صبر جمیل آرزومندم و ما را در غم خود شریک بدانید. حاج اکبر کیانپورراکی و خانواده.

  • comment-avatar
    شروین خواجه شلایی 8 سال گذشته

    باردیگر خاک زرخیز بختیاری پهلوانی دیگر از تبارشهسواران ایل را دربرمیگیرد دایی عزیزم مهندس فرامرز حافظی کسی که فرهیختگی وشرافت ایلیاتی را توامان داشت هم چون نیای بزرگوارم مرحوم بنده علی حافظی در آرامگاه تیره جلیل خواجه آرام خواهد گرفت وداغش را تا ابد بر دل دوستدارانش خواهد گذاشت ،بهشت برین جایگاهش باد

  • comment-avatar
    سلمان حافظی بیرگانی از آبادان 8 سال گذشته

    ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر جزیل برای خانواده گرامی و عزیز آن مرحوم از خداوند منان برای ایشان طلب آمرزش و رحمت دارم. شنیدن درگذشت ناگهانی آ فرامرز آنقدر ما را در بهت فرو برد که واقعاهنور باور نداریم که چه انسان فرهیخته و بااصالت و چه گوهر نایابی رو از دست دادیم.شاید سالهای سال طول بکشد تا بار دیگر ایل بزرگ بختیاری و طایفه شهنی چنین شیر مردانی بخود ببیند و خلاء چنین شخصیت های برجسته ای مطمعنن در آینده ای نه چندان دور احساس خواهد شد.یادش گرامی و روحش قرین رحمت الهی باد.

  • comment-avatar
    سیامک حافظی بیرگانی 8 سال گذشته

    بعد از رفتن تو، عموجان، کمر ایل شکست…

  • comment-avatar
    حدیث حافظی بیرگانی 8 سال گذشته

    ایل من تنهاتراز تنهاشدی همنشین غربت وغم هاشدی.   ایل من خان دلیرت راچه شد شیرمرد بی نظیرت را چه شد آفرامرز سخنران بزرگ مرداندیشه و ابرمردسترگ مرد تدبیرصلاح جنگ یاور بیچارگان در روز تنگ نام نکویش قرین افتخاربر دیار بختیاری سردیار درسخاوت درصداقت بی نظیر دست او افتادگان را دستگیر خیرخواه نیک اندیش شجاع الوداع الوداع ای مرد دوران الوداع بارالها میسپارم شیرزردم را به تو خواجه نام اورم را ایلمردم را به تو… بابای جونم دوستتتت دارم. 

  • comment-avatar
    میثم حافظی بیرگانی 8 سال گذشته

    عمو جون دلم گرفته ازنبودنت

  • comment-avatar
    میثم حافظی بیرگانی 8 سال گذشته

    عمو جان این بهار چقدجایت خالیست…

  • comment-avatar
    میثم حافظی بیرگانی 8 سال گذشته

    ایل من خان دلیرت را چه شد….. 

  • comment-avatar
    ناشناس 8 سال گذشته

    ب یاد مهندس حافظی

  • comment-avatar
    حدیث حافظی 8 سال گذشته

    اسطوره ای که ایل همانندش نخواهد دید… 

دیسکاس: 0