صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

درگذشت (مرحومه بیگم جان عالیپور)

بدینوسیله درگذشت (مرحومه بیگم جان عالیپور) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

درگذشت (مرحوم شنبه اشرفی )
درگذشت مرحومه (مهندس پرستو اشرفی)
مراسم سالگرد درگذشت (مرحوم آ فتح الله جعفری شهنی)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بدینوسیله درگذشت (مرحومه بیگم جان عالیپور) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

مصیبت وارده را به تیره بلیل طایفه شهنی و خانوادهای عالیپور و شهنی  تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری در مسجد سلیمان و مزارگه فامیلی تلبزان سه شنبه مورخ 92/01/27 برگزار شد.

*-مراسم ۳ روز هفته:

مراسم سه روز هفته عزیز سفر کرده  امروز در تاریخ 92/01/29 در مسجد نفتون برگزار گردید و سپس بعد از ظهر بر تربت پاکش واقع در تلبزان به سوگ مینشینیم.

مارا در غم خود شریک و سهیم بدانید. پایگاه اطلاع رسانی شهنی

نظرات

وردپرس: 5
  • comment-avatar
    مهدی عالی پور 11 سال گذشته

    با تشکر و آرزوی سلامتی برای ایل بختیاری طایفه شهنی که در مراسم تشیع تدفین وخاکسپاری بی بی بیگم عالی پور شرکت کرده وحضوراین عزیزان مرهمی بر دل داغدار این خانواده بوده وبرای همه عزیزان آرزوی سلامتی و شادی وکمال تشکر را داریم.ضمناً به اطلاع عزیزان وسروران محترم میرساندمراسم چهلمین روز این بانوی شجاع وشیرزن بختیاری در روز پنجشنبه ۲خرداد۹۲ از ۹صبح در مسجد امام حسین نفتون برگزار میشود.باتشکر از طوایف بختیاری ـ خانواده های عالی پور طایفه شهنی

  • comment-avatar
    خانواده های عالی پور 11 سال گذشته

    با تشکرروٱرزوی سلامتی

  • comment-avatar
    بختیاری ماندگار 11 سال گذشته

    کمال تشکر و آرزوی سلامتی برای ایل بختیاری که با حضور و همدردی در مراسم درگذشت شیر زن بختیاری بی بی بیگم عالی پور بانوی شجاع و دلیر از تبار بختیاری. بی شک نام ویاد وخاطره آن بانو وشیرزن بختیاری استوار و همیشه ماندگار و جاوید خواهد بود
    . بختیاری ماندگار درگذشت این بانوی گرامی وارجمند را به خانوادههای عالی پور طایفه شهنی تسلیت عرض نموده واز خداوند شادی روح برای آن عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

  • comment-avatar
    زردکوه نشینان 11 سال گذشته

    به کوه دیره شیرزنی جنگ اکنه نبید همیاری تا بیان بس برسن تفنگدار ز شهنی تا بیان بس برسن تفنگدار ز بابادی تا بیان بس برسن شیرون بختیاری به کوه دیرشیر زنی جنگ اکنه خوس تک تا بیان بس بر سن تفنگدار ز کوهرنگ تا بیان بس برسن تفنگدار هفت لنگ تا بیان بس برسن تفنگدار ز چهارلنگ تا بیان بس برسن تفنگدار ز دشتک شیر زنی نترسی نروی ز زونی تا بیان بهت رسن شیرون جونی

  • comment-avatar
    مهدی عالی پور 11 سال گذشته

    برای همه عزیزان ،طوایف وقبایل بختیاری در نقاط جهان که با حضور در مراسم تشیع تدفین خاکسپاری و مراسم و یااز طریق مختلف و بازبین از خانواده وحضور بر آرامگاه و.مراسم چهلمین روز درگذشت مادر عزیز و مهربان ابراز همدردی نمودند کمال تشکر و سپاس و سلامتی و خوشبختی در پناه ایزد منان را داریم امید است با پوشیدن لباس عافیت و شادکامی باعث آرامش روح نورانی بی بی بیگم عالی پور وخرسندی خانواده را فراهم آورند و آرزوی شادی و شادابی و خرمی این عزیزان را در تمام مراحل زندگی داریم. بزرگواران پیرزو و سر بلند وهمیشه شاد باشید.

دیسکاس: 0