صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

درگذشت (مرحوم اسمـــاعـــیل حــاجـــتــی)

بدینوسیله درگذشت (مرحوم اسمـــاعـــیل حــاجـــتــی) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستار

مراسم یادبود (مرحوم زنده یاد سیاوش شهنی کرم ) در اهواز
مراسم سالگرد درگذشت (مرحومه بی بی مهری بهادری بیرگانی )
چهلمین روز درگذشت (مرحومه بی بی طلا پروین)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بدینوسیله درگذشت (مرحوم اسمـــاعـــیل حــاجـــتــی) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

مصیبت وارده را به تیره تاح الدین وند طایفه شهنی و خانوادهای حــاجـــتــی و شهنی  تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری شنبه مورخ 92/3/4 در بهشت آباد اهواز برگزار گردید .

*-مراسم سومین و هفتمین روز :

مراسم سـوم و هفــتم یکشنبه مورخ 92/3/5 راس ساعت 9 تا 11 صبح در مسجد حضرت حــجت واقع در زیـــتــون کــارگــری برگزار و سپس بعد از آن بر تربت پاکش واقع در بهشت آباد اهواز  بسوگ خواهیم نشست.

مارا در غم خود شریک و سهیم بدانید. پایگاه اطلاع رسانی شهنی

نظرات

وردپرس: 1
  • comment-avatar
    زردکوه نشینان 11 سال گذشته

    درگذشت جوانی برومند وشجاع ازایل بختیاری که که با شجاعت و دلاوری که بالباس رزم بختیاری به سرزمین ابدی ومجلس بزرگان و نام آوران و شیران خفته بختیاری سفر کرد ودر کنار روح آن بزرگان به آرامش ابدی رسید را به طایفه شهنی تسلیت می گوییم و برای خانواده مرحومه صبر وآرامش از خداوند منان خواهانیم. به رسم واصالت بختیاری شایسته است شجاعان و دلاوران بختیاری در سرزمین هااجدادی تدفین شوند گر چه شیران خفته خاموش اما هرگز نشوند فراموش .

دیسکاس: 0