صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

درگذشت مرحوم (جان محمد – جالینوس ظاهری)

به جهت اطلاع رسانی: درگذشت مرحوم (جان محمد - جالینوس ظاهری) را  به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند

درگذشت مرحومه(زنده یاد مرحومه بی بی ناز کریمی بیرگانی فرزند مرحوم سوارعلی کریمی بیرگانی و همسر مرحوم مشهدی خدامراد قنبری بیرگانی)
درگذشت (مرحوم رمضان کریمی بیرگانی)
درگذشت مرحومه (جاوید نام معصومه مراد سجدی)
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به جهت اطلاع رسانی:

درگذشت مرحوم (جان محمد – جالینوس ظاهری) را  به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

مصیبت وارده را به خانوادهای (ظاهری بیرگانی) تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری   روز یکشنبه 14شهریور  ۱۳۹۵ از ساعت 9 الی 16:30 در مسجذ امام رضا ع بی بی یان در خدمت جالسین محترم خواهیم بود سپس از ساعت 17 از دروازه مسجد سلیمان مراسم تشییع تدفین و خاکسپاری به سمت مزارگه فامیلی سرشوادان بی بی یان برگزار میگردد.

*-به جهت اطلاع رسانی: 

مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت:

به همین مناسبت مجلس ختمی در روز  دوشنبه 15 شهریور 1395 از ساعت 9 صبح الی 17:30 در مسجد امام رضا ع بی بی یان در خدمت جالسین محترم به جهت قرایت فاتحه و صرف نهار خواهیم بود سپس از ساعت 17:30 الی 19 بر تربت پاکش واقع در مزارگه فامیلی سرشوادان بی بی یان گرد هم می آییم و یاد و خاطرش را زنده نگاه خواهیم داشت.

از  طرف خانواده های ظاهری بیرگانی  – تیره تاج الدین وند طایفه شهنی 

ضمن عرض تسلیت : پایگاه اطلاع رسانی شهنی
*-به منظور اطلاع رسانی از کلیه مراسمات (درگذشت و هفته و چهلم و سالگرد) از طریق فرم ارتباط با ما و یا ایمیل Info@shehni.ir با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباط با ما:
*_پایگاه اطلاع رسانی شهنی
Www.shehni.ir
*-سامانه ارتباطی تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی شهنی:telegram.me/shehniir
www.yon.ir/p8lt

اینستاگرام: shehni.ir

tasliat2

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0