صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

درگذشت (مرحوم ستار شیمبار)

بدینوسیله درگذشت (مرحوم ستار شیمبار) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم. مصیب

مراسم چهلمین روز درگذشت (مرحومه کوکب جاوید نژاد)
مراسم یادبود مرحوم(مهندس رحمان ظاهری بیرگانی) در اهواز
چهلمین روز درگذشت مرحومه (مهربانو ارزانی بیرگانی)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بدینوسیله درگذشت (مرحوم ستار شیمبار) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

tasliat2

مصیبت وارده را به تیره شیخ طایفه شهنی و خانوادهای شیمبار  و شهنی تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:

satar shimbar

ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان آن مـــرحوم به اطلاع میرساند مراسم تشییع و تدفین آن عزیز سفر کرده فردا روز جمعه مورخ 1392/9/8 ساعت 8 صبح از درب منزل در شهرک غرب , فاز یک , خیابان گلستان, نبش کوچه خواجه بیگی در بهشت زهـــرای تهران می باشد.

تشریف فرمایی شما سروران گرامی در این مراسم موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

از طرف خانواده های : شیمبار – شهنی و تیره شیخ طایفه شهنی

مرحوم شیمبار یکی از پیشکسوتان عرصه صنعت حفاری و از خوش نامان این صنعت بودند و خدمات زیادی به شرکت حفاری و مردم ایران   ارادئه دادند.روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

مارا در غم خود شریک و سهیم بدانید. پایگاه اطلاع رسانی شهنی

نظرات

وردپرس: 2
  • comment-avatar
    هخامنش بختیاری 10 سال گذشته

    نام وخاطره مردان ارزشمند که در زندگی به بزرگی و معرفت و در مرگ غم از دست دادنشان غم انگیرو دلخراش است فراموش نشدنی است و جاوید وماندگار خواهد بود و واجب است سرای ابدی این عزیزان در سرزمین بختیاری وخاک بختیاری باشد با عرض تسلیت وآرزوی صبر و سلامتی برای خانواده و شادی روح برای مرحوم را از خداوند منان خواستاریم.

  • comment-avatar
    هخامنش بختیاری 10 سال گذشته

    نام وخاطره مردان ارزشمند که در زندگی به بزرگی و معرفت و در مرگ غم از دست دادنشان غم انگیرو دلخراش است فراموش نشدنی است و واجب است سرای ابدی این عزیزان در سرزمین بختیاری باشد با عرض تسلیت وآرزوی صبر و سلامتی برای خانواده و شادی روح برای مرحوم را از خداوند منان خواستاریم.

دیسکاس: 0