صفحه اصلیاطلاع رسانی شهنی

یادواره شهدای منطقه بی بیان

امروز مقارن با 8/11/1392 با تلاش پایگاه مقاومت بسیح مسجد امام رضا (ع) بی بیان و تنی چند از فعالان عرصه فرهنگ شهید و شهادت به منظور تقدیر و تشکر از پدر

تیم فوتسال پیشکسوتان طایفه شهنی برنده کاپ اخلاق شد
جهانشاه ارزانی بیرگانی مدیرکل امور مالیاتی خوزستان , سخنرانی پیش خطبه های نمازجمعه اهواز
هیئت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اهواز ترکیب خود را شناخت
زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز مقارن با 8/11/1392 با تلاش پایگاه مقاومت بسیح مسجد امام رضا (ع) بی بیان و تنی چند از فعالان عرصه فرهنگ شهید و شهادت به منظور تقدیر و تشکر از پدران و مادران و برادران و خواهران شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و همچنین شناخت بیشتر و بهتر شهدای منطقه بی بیان  یادواره ای برگزار گردید.

در این یادواره تنی چند از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند از جمله:

امام جمعه شهرستان مسجد سلیمان حجت السلام والمسلمین  حاج اقا امینی

فرمانده سپاه ناحیه مسجد سلیمان سردار علی جوانی

 تنی چند از اعضا شورای شهر(عزیز قنبری – استاد کاظمی – جناب کریمی – جناب کوروش حاجت پور- جناب محمدرضا زمانپور- جناب کرمزاده از اعضا اسبق شورای شهر مسجد سلیمان)

ریاست اداره امور مالیات و دارایی مسجد سلیمان جناب جهانشاه ارزانی بیرگانی 

همچنین فرهنگی توانا جناب کهزاد حبیبی ریاست اداره ارشاد شهرستان مسجد سلیمان

تنی چند از خانواده محترم شهدا – ایثارگران – جانبازان 

این یادوراره با سخنرانی فرمانده محترم سپاه ناحیه مسجد سلیمان سردار علی جوانی آغاز گردید که ایشان در کلام خود با ذکر چند نکته مهم و ضروری  برای حاضران اشاراتی در باب فرهنگ شهادت و نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری داشتند.

سپس با ذکر خاطراتی از جانباز سر افراز و آزاده هشت سال جنگ تحمیلی حاج علی عسکر پروین  ادامه یافت که ایشان به ذکر خاطراتی و خطراتی که طی سالیان اسارت بطور مستقیم درگیر آن بودند اشاراتی فرمودند و خاطراتی را نقل کردند.

سپس امام جمعه محبوب شهرستان مسجد سلیمان حاج آقا امینی پشت تریبون قرار گرفتند .

ایشان با قدردانی و تشکر از عزیزانی که چنین یادوراره هایی را اداره و برگزار میکنند بر این کلام تاکید داشتند که یاد شهدا هرگز از یاد و خاطر نخواهد رفت و جوانان ما باید رهرو راه شهیدان باشند.

همچنین کلیپی از شهدای منطقه بی بیان پخش شهد که مورد توجه حاضران در جمع قرار گرفت و نام و فامیلی بسیاری از عزیزان خانواده شهنی که در راه آرمانهای ایران اسلامی شهد شهادت را نوشیدند به چشم میخورد.

پایگاه اطلاع رسانی شهنی ضمن تقدیر و تشکر از بانیان چنین مراسماتی که به منظور شناخت بیشتر و بهتر شهدای جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید از گردانندگان این یادوراره تشکر و قدر دانی میکند و امید آن را دارد که شاهد برگزاری بیشتر و با شکوهتر چنین مراسماتی باشیم.

باشید که ره رو خوش شهیدان و امام امت باشیم.

عکاس:فرهود شهنی منصوری

IF

IMG_0786 (2)

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IMG_3162

IF

IF

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0