صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

درگذشت (مرحومه سارا نجاتیان فرزند افشین نجاتیان)

به جهت اطلاع رسانی بدینوسیله  درگذشت(مرحومه سارا نجاتیان) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان

درگذشت (مرحوم گرگعلی پروین )
مراسم سالگرد درگذشت (جانباز و آزاده و شهید هشت سال دفاع مقدس شهید حاج علی عسکر پروین)
چهلمین روز درگذشت مرحوم(زنده یاد فرامرز ارزانی)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به جهت اطلاع رسانی

بدینوسیله  درگذشت(مرحومه سارا نجاتیان) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

مصیبت وارده را به تیره  بهادر وند طایفه شهنی و خانوادهای نجاتیان و  شهنی  تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری روزدوشنبه26 خرداد  ۱۳۹۳ در مسجد سلیمان و مزارگه فامیلی تیره بهادروند وند طایفه شهنی واقع در تلبزان  برگزار خواهد شد.

*-مراسم سومین و هفتمین روز  :

به همین مناسبت مجلس ترحیمی در :

به همین مناسبت مجلس ترحیمی در روز سه شنبه 27 خرداد از ساعت 9:30 الی 11 بر تربت پاکش واقع در سرشوادان بی بیان برگزار میگردد سپس از ساعت 11 الی 2 بعد از ظهر در خدمت جالسین محترم به منظور قرائت فاتحه و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و صرف نهار در سرای بهادروند نفتون خواهیم بود.

از طرف : خانواده های نجاتیان– تیره بهادروند طایفه شهنی

ضمن عرض تسلیت : پایگاه اطلاع رسانی شهنی

*-به منظور اطلاع رسانی  از کلیه مراسمات (درگذشت  و هفته  و چهلم و سالگرد) از طریق فرم ارتباط با ما و یا ایمیل Info@shehni.ir  با ما در ارتباط باشید.

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 1