صفحه اصلیشهنی

پرفسورکرم زاده در واحد دانشگاهی مسجدسلیمان

به دعوت دانشگاه  آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان ، پرفسور امیدعلی کرم زاده استاد گروه ریاضی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور در سالن اجتماعات این واحد دان

گردهمایی شهنی 29/1/1392
پیام نوروزی حضرت ایت الله خامنه ای به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵
فاطمیه
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دعوت دانشگاه  آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان ، پرفسور امیدعلی کرم زاده استاد گروه ریاضی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی پیرامون موضوع پژوهش به ایراد سخنرانی علمی پرداخت.

.

.

در این مراسم که باحضور جمع کثیری از مدرسان و دانشجویان واحد دانشگاهی مسجدسلیمان و همچنین رییس و معاونین این واحد دانشگاهی برگزار شد پس از ارایه عملکرد فعالیت پژوهشی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان توسط حسین محمد پور معاون پژوهشی این دانشگاه و خیرمقدم رسمی توسط مسعود شهبازی رییس این واحد دانشگاهی ، پرفسور امیدعلی کرم زاده چهره ماندگار ریاضی کشور با حضور در جایگاه سخنران پیرامون هفته پژوهش و جایگاه پژوهش در ایران سخنرانی نمود.

دکتر کرم زاده درقسمتی از این سخنرانی گفت: برای انجام تحقیق علمی حتما” نباید فرد محقق دارای ضریب هوشی بالا باشد یا اینکه از نمرات بالایی در دروس دانشگاهی بهرمند باشد ، بلکه شرط اصلی انجام تحقق و پژوهش عبارتند از : عشق ، دقت ، حوصله ، استمرار و علاقه.

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه چنین گفت: زمانی ایران بعنوان ابر قدرت علمی جهان بود و دانشمندان زیادی هم در این سرزمین وجود داشتند که هنوز از آثار بعضی ها در بهترین دانشگاههای جهان استفاده می کننند ، مهمترین مشکل ایران در خصوص علم و عقب ماندن از بعضی کشورهای به مراتب باسابقه کمتر از ایران در این بود که متأسفانه صاحبان علم در گذشته نتوانستند علم خود را به نسل بعد منتقل نمایند .

ایشان تصریح نمود: یحقیق و پژوهش دولتها را قدرتمند می کند و تحقیق زمانی ارزش دارد که رفاه جامعه را بالا ببرد ، نباید از تحقیقات برای رسیدن به اهداف سلطه گری در جهان استفاده شود .

لازم بذکر است در پایان به رسم یادبود از طرف واحد دانشگاهی مسجدسلیمان توسط شهردارو فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان که در جلسه سخنرانی علمی حاضر بودند لوح تقدیر و چند کتاب از انتشارات واحد مسجدسلیمان به پرفسور کرم زاده اهدا شد.

 

*-برای دیدن تصاویر این دیدار در اینجا کلیک کنید.

لینک مطلب از دانشگاه آزاد مسجد سلیمان

 

 

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0