صفحه اصلیشهید علی عسکر پروین

وداع عاشقانه مردم مسجدسلیمان با یکی دیگر از سرداران دفاع مقدس

مردم شهید پرور و همیشه در صحنه مسجدسلیمان ، لحظاتی پیش با یکی دیگر از سرداران دوران دفاع مقدس وداعی عاشقانه کردند و او را تا سرای ابدی اش بدرقه نمودند

مردم مسجدسلیمان با آزاده شهید حاج علی عسکر پروین وداع کردند
وداع باشکوه مردم مسجدسلیمان با آزاده شهید حاج علی عسکر پروین/ گزارش تصویری
تشییع پیکرجانباز شهید در مسجد سلیمان
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مردم شهید پرور و همیشه در صحنه مسجدسلیمان ، لحظاتی پیش با یکی دیگر از سرداران دوران دفاع مقدس وداعی عاشقانه کردند و او را تا سرای ابدی اش بدرقه نمودند .
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مراسم تشییع و خاکسپاری سردار رشید سپاه اسلام و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس ، شهید حاج علی عسکر پروین صبح امروز برگزار شد .
در ابتدای این مراسم ، پیکر این شهید والامقام که پس از نبرد در جبهه های حق علیه باطل به درجه رفیع جانبازی نائل و بیش از ۸۰ ماه از عمر باعزت و با برکتش را در سیاه چال های رژیم بعثی عراق گذرانید بر دوش امت شهید پرور مسجدسلیمان و همکارانش در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، از میدان نمره یک تا میدان جانباز تشییع و پس از اقامه نماز توسط امام جمعه شهرستان ، برای تدفین به خانه ابدی اش منتقل گردید .
شهید حاج علی عسکر پروین ، جانباز ۸۵ % جنگ تحمیلی و اولین آزاده شهرستان مسجدسلیمان و از پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بود که بیش از ۸۰ ماه از عمر با عزتش برای دفاع از کیان انقلاب و خاک با ارزش وطنمان در سیاه چال های رژیم بعثی عراق سپری شد .

http://misonline.ir/?p=3004

thumb

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0