صفحه اصلیشهید علی عسکر پروین

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان: وجود آزادگان، غنیمتی ارزشمند برای صنعت نفت است

مهندس پیرامون مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با دو تن از آنان دیدار کرد. باشگاه ر

وداع باشکوه مردم مسجدسلیمان با آزاده شهید حاج علی عسکر پروین/ گزارش تصویری
وداع باشکوه مردم مسجدسلیمان با آزاده شهید حاج علی عسکر پروین
مردم مسجدسلیمان با آزاده شهید حاج علی عسکر پروین وداع کردند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مهندس پیرامون مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با دو تن از آنان دیدار کرد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با آنان دیدار کرد.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون با حضور در اداره مخابرات این شرکت با علی حسین رئوفی منش کارمند این شرکت که مدت ۹۰ ماه از عمر خویش را در پشت میله های زندان های رژیم بعثی عراق گذرانید دیدارکرد.

مهندس پیرامون در این دیدار که از سوی مدیران عملیات، خدمات و رؤسای بسیج و حراست همراهی می شد طی سخنانی با عنوان این که آزادگان مصداق بارز ایثار و گذشت هستند گفت: شما آزادگان سرمایه ها و یادگاران ارزشمند این مملکت هستید که وجودتان غنیمتی گران بهاست.

وی وجود آزادگان در صنعت نفت را غنیمتی ارزشمند برشمرد و افزود: شما با صبر و طاقت فراوان در دوران اسارت از حیثیت و کیان این مملکت دفاع کردید و امروزه وجودتان در صنعت نفت یک موهبت و غنیمت بزرگ محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم مشقت ها و سختی هایی که شما عزیزان برای آزادی ایران و آزادگی ایرانیان متحمل و متقبل شدید را به نسل های آینده منتقل کنیم تا آن ها بدانند عزت و سربلندی امروز ما مرهون ایثار و از خود گذشتی آزادگان و ایثارگران و شهداست .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و هیأت همراه سپس با حضور در منزل حاج علی عسگر پروین دیگر آزاده صنعت نفت مسجدسلیمان با وی دیدار و این مناسبت را به وی تبریک گفتند.

phpThumb

http://cjmis.ir/?p=1996

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0