صفحه اصلیشهید علی عسکر پروین

حاج علی عسگر پروین رئیس کمیته انضباطی هیأت والیبال مسجدسلیمان بر اثر عارضه قلبی درگذشت .

حاج علی عسگر پروین رئیس کمیته انضباطی هیأت والیبال مسجدسلیمان بر اثر عارضه قلبی درگذشت . باخبر شدیم آقای ابراهیم شهنی مسئول کمیته داوران استا

حاج علی عسکر پروین به همرزمان شهیدش پیوست وداع عاشقانه مسجدسلیمانی‌ها با یکی دیگر از سرداران دفاع مقدس مردم شهید پرور و همیشه در صحنه مسجدسلیمان، لحظاتی پیش با یکی دیگر از سرداران دوران دفاع مقدس وداعی عاشقانه داشته و او را تا سرای ابدی‌اش بدرقه کردند. خبرگزاری فارس: وداع عاشقانه مسجدسلیمانی‌ها با یکی دیگر از سرداران دفاع مقدس
پیام تسلیت دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت شهادت زنده یاد حاج علی عسکر پروین
وداع باشکوه مردم مسجدسلیمان با آزاده شهید حاج علی عسکر پروین/ گزارش تصویری
زمان مطالعه: 2 دقیقه

حاج علی عسگر پروین رئیس کمیته انضباطی هیأت والیبال مسجدسلیمان بر اثر عارضه قلبی درگذشت .

حاج علی عسگر پروین رئیس کمیته انضباطی هیأت والیبال مسجدسلیمان بر اثر عارضه قلبی درگذشت .

باخبر شدیم آقای ابراهیم شهنی مسئول کمیته داوران استان و رئیس هیأت والیبال شهرستان مسجدسلیمان در غم از دست دادن خواهرزاده خود حاج علی عسگر پروین  جانباز هشت سال دفاع مقدس  و رئیس کمیته انصباطی هیأت والیبال شهرستان مسجدسلیمان به سوگ نشسته است .

به گزارش  پایگاه خبری والیبال استان حاج علی عسکر پروین  که سالیانی در امر ورزش و پهلوانی به عنوان مسئول کمیته انضباطی هیأت والیبال ، و نیز زئیس هیأت فوتبال ودر محاکم عمومی  بعنوان وکیل خدمت رسانی می کرد و اخلاق حسنه و روحیه انقلابی او برای همگان مثال زدنی بود ، پس از عمل قلب و مرخصی از بیمارستان در منزل خود در مسجدسلیمان دچار حمله قلبی شده و پس از انتقال به بیمارستان متاسفانه  ایشان پس از سالها رنج جانبازی از ناحیه کمر ، دارفانی را وداع گفت . این آزاده و جانباز دفاع مقدس که سالها ۷۰درصد جانبازی را تحمل نمود موجی از غم و اندوه را در میان شهروندانی که وی را میشناختند به راه انداخت در روز۹۳/۱۱/۱۴ بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان  درگذشت .

گفتنی است:مراسم تشییع پیکرحاج علی عسگر پروین پنج شنبه مورخ شانزدهم فروردین ساعت نه صبح از مسجد جامع نمره یک به سمت سرشوادان بی بیان با انبوه مردم از شهرستان مسجدسلیمان و اقصی نقاط استان و کشور برگزار گردید.

هیأت والیبال استان خوزستان ضمن عرض تسلیت و تعزیت بهجناب آقای ابراهیم شهنی و  خانواده داغدار ایشان و تنها فرزند پسرش ، برای آن مرحوم ٰ‌ علو درجات و همجواری با اولیای خدا و یاران شهیدش را از درگاه الهی مسئلت می نماید.

روابط عمومی والیبال خوزستان  

http://volleyball-khz.ir/?p=4855

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0