صفحه اصلیشهید علی عسکر پروین

وداع باشکوه مردم مسجدسلیمان با آزاده شهید حاج علی عسکر پروین

مراسم تشییع پیکر پاک آزاده شهید حاج علی عسکر پروین با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، مسئولین شهرستان و همرزمان شهید برگزار شد.  مردم شهید پرور و

تشییع پیکرجانباز شهید در مسجد سلیمان
مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان: وجود آزادگان، غنیمتی ارزشمند برای صنعت نفت است
وداع باشکوه مردم مسجدسلیمان با آزاده شهید حاج علی عسکر پروین/ گزارش تصویری
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مراسم تشییع پیکر پاک آزاده شهید حاج علی عسکر پروین با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، مسئولین شهرستان و همرزمان شهید برگزار شد.

 n00107912-b

عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان که در این مراسم ححضور یافته بود در این خصوص گفت: علی عسکر پروین جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی 14 بهمن ماه پس از تحمل درد و رنج بسیار در سن 53 سالگی بر اثر عارضه قلبی به فیض شهادت نائل شد.

 آقای فرجیان با بیان اینکه این شهید بزرگوار ، بیش از شش سال نیز در اسارت رژیم بعثی عراق بود افزود: این شهید در 21 بهمن سال 61 در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه شلمچه جانبازی شده بود .
در ادامه این مراسم، پیکر این شهید والامقام که پس از نبرد در جبهه‌های حق علیه باطل به درجه رفیع جانبازی نائل و بیش از ۸۰ ماه از عمر باعزت و بابرکتش را در سیاه‌چال‌های رژیم بعثی عراق گذرانید بر دوش امت شهید پرور مسجدسلیمان از میدان نمره یک تا میدان جانباز تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان، به خاک سپرده شد .

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0