صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

درگذشت مرحوم ناصر اشرفی

به جهت اطلاع رسانی: درگذشت مرحوم ناصر اشرفی را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

چهلمین روز درگذشت نیک نام مرحومه(فرخنده یاور نژاد مقدم همسر بهرام اشرفپور)
مراسم چهلمین روز درگذشت مرحومه( زنده یاد بی بی کوکب حافظی بیرگانی همسر سلیمان بندری شهنی – مادر جناب مهندس احسان ،سروش و ایوب بندری شهنی)
چهلمین روز درگذشت مرحومه (زنده یاد ناهید اشرفپور فرزند علی اشرفپور)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به جهت اطلاع رسانی:

درگذشت مرحوم ناصر اشرفی را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

مصیبت وارده را به تیره تاج الدین وند طایفه شهنی و خانوادهای اشرفی و  شهنی  تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری در مسجد سلیمان برگزار گردید.

سومین و هفتمین روز:

به همین مناسبت مجلس ترحیمی در :

به همین مناسبت مجلس ختمی در روز  جمعه – ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ از ساعت 9 الی 11 صبح بر تربت پاکش واقع در مسجد سلیمان – بی بیان – سرشوادان به سوگ مینشینیم و یاد و خاطرش را گرامی میداریم سپس از ساعت 11 الی 14 در مسجد سلیمان – بی بیان – سرای شهنی (تالار پیوند) در خدمت جالسین محترم به جهت قرائت فاتحه و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهیم بود.

از طرف : خانواده های اشرفی – تیره  تاج الدین وند طایفه شهنی 

ضمن عرض تسلیت : پایگاه اطلاع رسانی شهنی

*-به منظور اطلاع رسانی  از کلیه مراسمات (درگذشت  و هفته  و چهلم و سالگرد) از طریق فرم ارتباط با ما و یا ایمیل Info@shehni.ir  با ما در ارتباط باشید.

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0