صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

در گذشت (مرحومه بی بی کوکب حافظی همسر خداداد شنبه شهنی)

به جهت اطلاع رسانی: در گذشت (مرحومه بی بی کوکب حافظی همسر خداداد شنبه شهنی) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خان

مراسم چهلمین روز درگذشت (مرحوم ابراهیم شهنی میدانی)
چهلمین روز درگذشت مرحوم (آ حسین نجفیان)
مراسم سالگرد درگذشت مرحوم ( مهندس آ فرامرز حافظی بیرگانی)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به جهت اطلاع رسانی:

در گذشت (مرحومه بی بی کوکب حافظی همسر خداداد شنبه شهنی) را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

tasliat2

مصیبت وارده را به خانوادهای (حافظی) تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری آنمرحومه روز شنبه مورخ ۹۴/۹/28ساعت 13 ظهر از درب بیمارستان 22 بهمن مسجد سلیمان به سمت مزارگه فامیلی خواجه آباد بی بیان برگزار میگردد و پس از ان در خدمت جالسین محترم در مسجد امام سجاد ع خواجه آباد بی بیان خواهیم بود.

مراسم سومین و هفتمین روز:

*-به جهت اطلاع رسانی:

مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت مرحومه بی بی کوکب حافظی همسر خداداد شنبه شهنی روز یکشنبه مورخ ۹۴٫۹٫۲۹ از ساعت 9 الی 14 ظهر در مسجد امام سجاد ع خواجه آباد بی بیان برگزار میگردد و در خدمت جالسین محترم خواهیم بود سپس از ساعت 14 الی 16 بر تربت پاکش واقع در مزارگه فامیلی خواجه آباد بی بیان بسوگ مینشینیم و یاد و خاطرش را گرامی میداریم.

از طرف خانواده های حافظی – شنبه شهنی – تیره خواجه طایفه شهنی

ضمن عرض تسلیت : پایگاه اطلاع رسانی شهنی
*-به منظور اطلاع رسانی از کلیه مراسمات (درگذشت و هفته و چهلم و سالگرد) از طریق فرم ارتباط با ما و یا ایمیل Info@shehni.ir با ما در ارتباط باشید.
*-سامانه ارتباطی تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی شهنی: telegram.me/shehniir

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0