صفحه اصلیاطلاع رسانی شهنی

کمک به بیماران مناطق احمد آباد, رضا آباد , باریک آباد منطقه تلبزان توسط گروه کمپین زنان بختیاری

بسمه تعالی كمپين زنان بختياري در اجراي يكي از اهداف خير خواهانه خود كه كمك به بيماران نيازمند ست ، ١ دي ماه سال ٩٤ ؛ همراه دكتر فولادي ، رياست محترم

نخستین نشست بانوان شهنی و وابسته
اولین نشست هم اندیشی شهنی به میزبانی تیره بهاروند
تبریک انتصاب – مهندس پیمان بیرگانی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بسمه تعالی
کمپین زنان بختیاری در اجرای یکی از اهداف خیر خواهانه خود که کمک به بیماران نیازمند ست ، ١ دی ماه سال ٩۴ ؛ همراه دکتر فولادی ، ریاست محترم بیمارستان امام خمینی شرکت نفت مسجدسلیمان ، ابتدا به روستای احمد آباد ، منزل مرحوم غلام شاه جعفری رفته و بیش از ٢۵ بیمار را ویزیت کردند و سپس داروی رایگان از شبکه بهداشت ، توسط هلال احمر ، تهیه گردیده شد و  در اختیار بیماران قرار داده شد.

پس از آن به روستای باریک آباد ، در سرای بهادروند ٢، رفته و بیش از ٣٠ بیمارروستاهای باریک آباد و رضا آباد را ویزیت کردند و علاوه بر داروی رایگان سه نَفَر از بیماران را به پزشکان متخصص و فوق تخصص إرجاع دادند.

خبر قابل توجه این است که از این پس هر هفته با حضور پزشک عمومی و تلاش برای حضور پزشک متخصص سعی در مرتفع کردن مشکلات بهداشتی مردمان این مناطق خواهیم داشت.

ریاست کمپین زنان بختیاری – دکتر ویکتوریا دقیقیان

*-پایگاه اطلاع رسانی شهنی ضمن آرزوی موفقیت برای کمپین زنان بختیاری در کمک به بیماران و کلیه کسانی که نیاز به کمک های پزشکی و درمانی دارند برای این کمپین و ریاست آن سرکار خانم دکتر دقیقیان آرزوی موفقیت مینماید.

باشد که گرهی از کار بندگان خداوند متعال به واسطه دست خیر این عزیزان باز گردد.

پایگاه اطلاع رسانی شهنی:Www.shehni.ir
کانال ارتباطی تلگرام:Telegram.me/shehniir
اینستاگرام:Shehni.ir

IMG-20151224-WA0012 IMG-20151224-WA0011 IMG-20151224-WA0009

 

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0