صفحه اصلیشهنی

اولین سالروز آغاز به کار پایگاه اطلاع رسانی شهنی

امروز اولین زادروز پایگاه اطلاع رسانی شهنی... پارسال همین ساعت ها بود که آغاز به کار پایگاه اطلاع رسانی شهنی رو خدمت عزیزان و حاضران اعلام کردم. یکس

روز مرد و روز پدر مبارک
عید سعید فطر بر شیعیان و مسلمانان جهان مبارک باد
به مناسبت 20 مهرماه – زادروز آ بهمن علا الدین
زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروز اولین زادروز پایگاه اطلاع رسانی شهنی…

پارسال همین ساعت ها بود که آغاز به کار پایگاه اطلاع رسانی شهنی رو خدمت عزیزان و حاضران اعلام کردم.
یکسال از اون زمان که شب یلدا بود گذشت…و امسال باز شب یلدا است.
با همه خاطرات و مشکلانی که داشتم و ناخواسته پیش آمد بلاخره یکسال از بوجود آمدن پایگاه اطلاع رسانی شهنی گذشت.

پایگاه اطلاع رسانی که مخصوص یک فامیل و اطلاع رسانیهای یک فامیل در نظر گرفته شده بود و ایجاد شده بود تا جایی باشد تا اطلاعاتی در مورد شهنی و شهنیها کسب کنیم.
پایگاهی که از روز اول نیازها درش سنجیده شده بود و هدفدار در راهی گام نهادیم که هدفش خدمت با یک فامیل و نیازهای یک فامیل بود.
مختصری از فعالیت های این پایگاه اطلاع رسانی رو به سمع و نظر شما میرسونم :

در این پایگاه ظرف 1 سال گذشته از تاریخ 1391/9/30 تا به حال که 3/9/1392 دقیقا و طبق آمار بازدید های سایت معتبر کنتور وبگذر تا به کنون دقیقا 21253 بیست و یک هزارو دویست و پنجاه و سه نفر است.

این بدین معنی که ظرف یکسال گذشته این تعداد بازدید 21253 از پایگاه اطلاع رسانی شهنی صورت گرفته.

shehni
آمار پست های قرار داده شده در پایگاه اطلاع رسانی شهنی:

در این سایت ما 20 دسته بندی با عناوین مختلف داریم که عبارتند از (آموزهای حقوقی-اجتماعی-انتخابات 1392-شورای شهر اهواز-شورای شهر مسجد سلیمان-ایران-مفاخر ایران-مناسبت ها-بانک مقالات-بختیاری- مفاخر بختیاری-تصویر-شعر,ادبیات,موسیقی-شهنی- اطلاع رسانی شهنی- اطلاع رسانی مراسم وفات-خاطرات- درباره شهنی شهدای شهنی- مفاخر شهنی ) که هر دسته بندی مناسب با موقعیت و مناسبتی که در اون روز قرار دادیم استفاده میشه و در کل 313 پست زده شده در سایت برای ملاحظه عزیزان وجود دارد.

در باب رسالتی که در مورد اطلاع رسانیهای شهنی و هر چیز مربوط به شهنی و فرزندان خانواده شهنی باشه تلاش کردیم اطلاعاتی رو به روز آوری کنیم و اطلاعات ناب و دسته اول را قرارد دهیم.

از جمله : در باب مراسمات فاتحه :
هر کدوم از ما عزیزانی رو به مرور زمان از دست میدیم که برای ما نبودشون بسیار غم انگیز و تاسف آور.
هدف از اطلاع رسانی مراسمات وفات که شامل وفات – سومین و هفتمین روز – چهلمین روز – سالگرد این که عزیزان خانواده شهنی اطلاع داشته باشند از وفاتها که در مراسمات حضور پر رنگ داشته باشند و بدین طریق به همگان نشان دهند شهنی کنفدراسیونی فامیلی متشکل از 12 تیره است که هر 12 تیره با هم یار و همراه و هم قدم هستند.
این اطلاع رسانیها در باب 12 تیره و هر اتفاقی که منجر به وفات و یا سومین و هفتمین روز و یا سالمرگ باشه انجام میشه که در بسیاری از موارد به لطف برادران و خواهران شهنی به روز از هر اتفاقی با خبر میشیم.

از جمله :در مورد هنرمندان شهنی:
طی یکسال گذشته در قسمت شعر و ادبیات و موسیقی تعداد 39 پست قرار داده شده از این تعداد سهم اعظمی از آن مربوط به فرزندان و هنرمندان خانواده شهنی که یا شعر سروده اند و یا کار موسیقی انجام داده اند و یا نوشته ای برای انتشار داشته اند.
از جمله این عزیزان میتوان به کیارش دستیاری – سرکار خانم فانوس بهادروند – مبین شهنیان – علی عظیمی کیا و دیگر عزیزان میتوان اشاره کرد و یا هنرمندان خوش صدایی چون پویا ارزانی – کوشا شمی پور – کیارش دستیاری و محمد آریا و  غیره مینوان اشاره کرد.

از جمله :استفاده از توانمدی فرزندان خانواده شهنی
طی یکسالی که از عمر این پایگاه میگذره سعی کردیم هر یک از فرزندان خانواده شهنی هنری داشته باشند از هنر و اندیشه اونها به نحو احسنت استفاده بشه.از جمله قسمت حقوقی که توسط فرزندان و وکلا خانواده شهنی از جمله حاج علی عسکر پروین وکیل پایه یک دادگستری و جانیاز و آزاده سر افراز و سرکار خانم سمیرا حاجتی و دیگر عزیزان اداره میشه که به جرات مینویسم یکی از پر بازخوردترین و پر بیننده ترین نقاط پایگاه اطلاع رسانی شهنی در موتور های جستجو و غیره است.

از جمله : پوشش انتخاباتها سراسری
از جمله مواردی که میتونیم اشاره کنم این که در انتخابات شورای شهر تقریبا در سطح وسیعی اطلاع رسانی برای رای آوری و معرفی توانمدینهای اعضا شهنی شرکت کننده در شورای شهر صورت گرفت بدین صورت که سطح پوشش شامل شهرهای اهواز و مسجد سلیمان بود و کلیه عزیزان خانواده شهنی که در شورای شهر این دو شهر شرکت کرده بودند همراه با پوستر و معرفی توانمدینها و کارت های ویزیت و حتی کد های انتخاباتی معرفی شدند که عزیزان خانواده شهنی یکجا دسترسی به اطلاعات این عزیزان داشته باشند.

از جمله :معرفی شهدای شهنی
از جمله کارهای که برای معرفی شهنی و توانمندیهای شهنی صورت گرفته معرفی شهدای شهنی و عزیزانی است که در راه آرمانهای ایران و ملت ایران جان بر کفانه شهد شهادت نوشیدند.
معرفی شهدای شهنی و زندگینامه این عزیزان همراه با عکس مزارها و خاطرات این عزیزان رو میتونید از پایگاه اطلاع رسانی شهنی دنبال کنید و به وجود عزیزانی اینچنین افتخار کنید.
عزیزان و سرورانی مانند شهنی فیض- اشرفی- حافظی- شمی پور – کاشانی – ارزانی – خوش اخلاق وبهرامی ….

از جمله:معرفی مفاخر و افتخارات شهنی 
یکی از اهداف معرفی بزرگان شهنی است که بلخص در این قسمت سعی در بیان حقایقی از مفاخر شهنی داریم که کمتر برای عزیزان شناخته شده هستند و عزیزان کمتر اطلاعاتی راجب به اونها داروند.
عزیزانی ماندد مفاخر ما :پروفسور کرمزاده عزیز و کلانتران و ریش سفیدان طایفه که نفشی برجسته در معرفی شهنی به عنوان طایفه ای دارای دانش و بینش و پیشینه ای کهن دارند.

از جمله : معرفی انتصابها در عزیزان شهنی
عزیزان کاردان و فنی و مهندسین و مدیران لایق در شهنی و خانواده شهنی کم نیستند.
در این قسمت سعی شده که این عزیزان و انتصابات این عزیزان بطور گسترده مورد پوشش قرار بگیره که الگو و سرمشقی باشند برای دیگر عزیزان که با تلاش و همت میتوان به مدارج عالی دست یافت و راهی باز کرد که با شایسته سالاری به مکانی که مورد نظر هر شخصی رسید.از این دست عزیزان و کاردانان کاربلد و مدیر در شهنی کم نداریم.
از جمله جناب حسین پور – جناب ارزانی – جناب کریمی- جناب کاشانی – جناب حعفری شهنی – جناب حافظی و غیره……

از جمله :نشست ها و روزهای مهم کاری برای مردمان شهنی
از جمله مواردی که پایگاه اطلاع رسانی شهنی در این زمینه اطلاع رسانی میکند بحث نشست های شهنی و بحث همایش شهنی است که همیشه در صدر اخبار برای اطلاع و آگاهی قرار دارند.
اطلاعاتی که باید عزیزان خانواده شهنی از متن جلسات و نشست ها بدانند برای عدم تحریف این جلسات و مقدمه ای برای شروع با قوت جلسات فامیلی که حول محور وحدت و یکپارچگی شهنی است همراه با عکس و تصاویر متعلق به این جلسات.

از جمله:تصاویر در پایگاه اطلاع رسانی شهنی
یکی از مهمترین مواردی که در مستند سازی موثر است تصاویر .تصاویری از مناطق شهنی نشین و جلسات شهنی و همایش چند ساله شهنی که با نام همایش بختیاری به میزبانی شهنی هر ساله با قوت و به همت شهنی در جریان است و در بختیاری به نامی آشنا برای حضور و جمع شدن بختیاریها و فامیل شهنی تبدیل شده.
و هر نوع تصاویر ارسالی از عزیزان خانواده شهنی تحت پوشش قرار میگیرد.
به مانند عکسهای همایش شهنی و عکسهای سالگرد هر ساله آ بهمن علا الدین و موراد دیگر را نیز میتوان نام برد.

از جمله:خاطرات
که میتوان به خاطرات و فراز و نشیب های فرزندان خانواده شهنی در طی سالیان سال اشاره کرد.
از این دست میتوان به خاطرات کارگری نشینان توبوزون از جناب عالیپور عزیز و خاطرات اسارت حاج علی عسکر پروین و دیگر عزیزان اشاره نمود.

از جمله:قسمت بختیاری و مفاخر بختیاری و ایران و مفاخر ایران
که مبحثی است کلی که هر لحظه یاد ما بیاورد که اول یک ایرانی هستیم وبعد یک بختیاری و بعد یک شهنی را یادآور میشود و به مباحثی پیرامون بزرگان و مفاخر ایران و بختیاری میپردازد.

از جمله:بانک مقالات و مناسبتها و اجتماعی است
که در این قسمت مباحثی در باب روزهای مهم و مطالب اجتماعی وبه روز و مقالاتی از دست نوشته های عزیزان خانواده شهنی که نویسنده هستند و دیگر عزیزان قرار میگیرد برای ملاحظه عزیزان و حاضران.

دست آخر و در انتهای متن از کلیه عزیزانی که با این پایگاه اطلاع رسانی همکاری و مساعدت دارند تشکر میکنم و پذیرای نظرات و بازخوردهای شما در هر باب از قسمت ها و نکات هستیم.

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0