صفحه اصلیاطلاع رسانی مراسم وفات

درگذشت مرحومه پریناز پروین (ارزانی)

به جهت اطلاع رسانی: درگذشت مرحومه پریناز پروین (ارزانی)را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خ

مراسم سالگرد درگذشت ( مرحومه نارنج شهنی نژاد پور و فریبا ارزانی)
درگذشت نیک نام همیشه جاوید (البرز حافظی)
درگذشت (مرحومه توران مهنا زاده)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به جهت اطلاع رسانی:

درگذشت مرحومه پریناز پروین (ارزانی)را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای خانواده از خداوند منان خواستاریم.

tasliat2

مصیبت وارده را به تیره ارزانی وند طایفه شهنی و خانوادهای پروین و ارزانی و شهنی تسلیت عرض نموده و از خداوند شادی روح برای عزیز سفر کرده مسئلت میکنیم.

*-به جهت اطلاع رسانی:مراسم خاکسپاری فردا دوشنبه – ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ در مسجد سلیمان و آرامگاه ابدی تیره ارزانی وند طایفه شهنی برگزار میگردد.

*-مراسم سومین و هفتمین روز:

به همین مناسبت مجلس ختمی در روز سه شنبه 1394/3/19 از ساعت 9 صیح الی 10:30 بر تربت پاکش واقع در سرشوادان بی بیان و مزارگه فامیلی تیره ارزانی وند به سوگ مینشینیم و یاد و خاطرش را گرامی میداریم سپس از ساعت 10:30 الی 14 در مسجد امام رضا (ع ) بی بیان به جهت قرائت فاتحه و صرف نهار در خدمت جالیسین محترم خواهیم بود.

از طرف : خانواده های پروین – ارزانی – تیره ارزانی وند طایفه شهنی

ضمن عرض تسلیت : پایگاه اطلاع رسانی شهنی

*-به منظور اطلاع رسانی از کلیه مراسمات (درگذشت و هفته و چهلم و سالگرد) از طریق فرم ارتباط با ما و یا ایمیل Info@shehni.ir با ما در ارتباط باشید.

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0