صفحه اصلیمفاخر شهنی

ارزانی بیرگانی:وضع خدمات تلفن و اینترنت اهواز قابل قبول نیست

ارزانی بیرگانی:وضع خدمات تلفن و اینترنت اهواز قابل قبول نیست فرماندار اهواز گفت: ما در فرمانداری بدنبال پیدا کردن مقصر نیستیم بلکه راه حل مشکلات شه

مینا شهنی رییس هیئت مدیره انجمن خبرنگاران حوزه رسانه شد
فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجدسلیمان شد
پیام تبریک عید نوروز استاد جهانشاه ارزانی بیرگانی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارزانی بیرگانی:وضع خدمات تلفن و اینترنت اهواز قابل قبول نیست

فرماندار اهواز گفت: ما در فرمانداری بدنبال پیدا کردن مقصر نیستیم بلکه راه حل مشکلات شهروندان را در حوزه های مختلف جستجو می کنیم تا بتوان آنها را مرتفع کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان اهواز؛ اسماعیل ارزانی بیرگانی با بیان این مطلب که قصد تشکیل این شورا را از بدو فعالیت خود در شهرستان اهواز داشته، گفت: وضعیت تلفن و اینترنت اهواز در مقایسه با سایر شهرهای همطراز از شرایط قابل قبولی برخوردار نیست و این را بلافاصله پس از تصدی فرمانداری طی نامه ای به مخابرات اعلام و پیگیر حل آن شدم که در پاسخ افزایش ارتفاع شهر علت این معضل خوانده شد.
فرماندار اهواز تصریح کرد: ما در فرمانداری بدنبال پیدا کردن مقصر نیستیم بلکه راه حل مشکلات شهروندان را در حوزه های مختلف جستجو می کنیم تا بتوان آنها را مرتفع کرد.
وی در ادامه جلسه شورای IT شهرستان اهواز افزود: این شورا بازوی اجرایی و تخصصی فرمانداری در این حوزه است و به این منظور تشکیل گردیده که دستگاههای مرتبط پای کار بیایند و خود مسائل حوزه های IT و ارتباطی را حل کنند و ما تنها هماهنگی این دستگاهها را بر عهده داشته باشیم.
ارزانی بیرگانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز فرایند انتخابات در شهرستان اهواز افزود: برخی از دوستان حاضر در این شورا در بحث انتخابات با ما همکاری خواهند داشت که از آنها می خواهم گرایشات و نظرات خود را که طبیعی است هر فردی در جامعه از آن برخوردار باشد در کار انتخابات وارد نکنند، چرا که هرگونه اشتباهی از سوی ما غیر قابل چشم پوشی خواهد بود.
پیش از سخنان فرماندار اهواز، هدایت الله زارع زاده معاون امور عمرانی وی در شورای اطلاعات و IT این شهرستان عنوان کرد: در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های علمی اجرایی دستگاه های اجرایی، سازمانها، ادارات و شرکت های مستقر در اهواز شورای دایمی با عنوان شورای  IT اهواز تشکیل شده است.
معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اهواز با بیان اینکه این شورا دائمی است و اعضای آن به زودی مشخص خواهند شد تصریح کرد: در این زمان برای اجرای هر برنامه باید در ابتدا زیر ساخت های فناوری IT آن را فراهم کرد. البته زیر ساخت های  IT در روستاهای شهرستان اهواز از وضعیت مناسبی برخوردار نیست که باید به این مسئله به صورت جدی پرداخته شود.
وی اظهار کرد: نقش مهم  IT در عرصه های مدیریتی بسیار پر رنگ است.  با تشکیل نخستین شورای  IT شهرستان می توان از ظرفیت های این حوزه در بخش های مختلف اجرایی نهایت استفاده را برد.
زارع زاده تصریح کرد: یکی دیگر از مباحثی که باید به آن توجه کرد انتخابات مکانیزه است که این مسئله از سال 85 رقم خورده و تا کنون نیز تجربه های بسیار خوبی حاصل شده است. اما باز هم جای فعالیت و کار بیشتری را می طلبد.
معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اهواز گفت: دستگاه های اجرایی نیروهای متخصص و زیر ساخت های لازم را برای استفاده در اختیار شورا قرار دهند.
پایگاه اطلاع رسانی شهنی:
Www.shehni.ir
کانال ارتباطی تلگرام:
Telegram.me/shehniir
اینستاگرام:
Shehni.ir

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0