صفحه اصلیاطلاع رسانی شهنی

گزارش رییس هیئت سوارکاری مسجدسلیمان از برگزاری چهارمین دوره مسابقات استانی سوارکاری استقامت در مسجدسلیمان + تصاویر

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-رییس هیئت سوارکاری مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گزارش چهارمین دوره مسابقات سوارک

عزیزی: گلف ایران مدیون مسجدسلیمان است
تصویر – مراسم آ جواد حاجتی در اهواز
تیم فوتسال پیشکسوتان طایفه شهنی برنده کاپ اخلاق شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-رییس هیئت سوارکاری مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گزارش چهارمین دوره مسابقات سوارکاری در مسجدسلیمان را ارائه داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی گفت: در این مسابقات بیست راس اسب استقامت از شهرهای: شوش، آبادان، اهواز و مسجدسلیمان درمنطقه تلبزان مسجدسلیمان به رقابت پرداختند. جهانگیر عالی پور ادامه داد: .این مسابقات استانی در رده های هشتاد، شصد و چهل کیلومتر برگزار گردید. که در این مسابقات هر اسبی در طول مسابقه با تشخیص دامپزشک ضربان قلب منظم تری می داشت امتیاز بالا تری می گرفت. عالی پور همچنین گفت: در آینده نزدیک مسابقات بین المللیF.I.E( زیبائی) را در مسجدسلیمان برگزار خواهیم نمود.

وی در پایان سخنان خود گفت: از همه کسانی که ما را در این رویداد ورزشی یاری نمودند تشکر وسپاسگزاری می نمایم. همچنین از اقایان کنعانی، سردار حسن زاده، فیصلی زاده ، سر داور، کلیه داوران، سرکلانتر، کلیه کلانتران و سایر دست اندرکاران تشکر می نمایم.
پایگاه اطلاع رسانی شهنی:
Www.shehni.ir
کانال ارتباطی تلگرام:
Telegram.me/shehniir
اینستاگرام:
Shehni.ir

IMG-20151215-WA0013IMG-20151215-WA0007IMG-20151215-WA0023IMG-20151215-WA0009

نظرات

وردپرس: 0
دیسکاس: 0